Tällä kertaa ei ole liitettäväksi mitään uutta kuvaa. Toivottavasti pian taas on.

Ajan puutehan se on, joka pahasti haittaapi harrastusta.. mutta ei auta, kyllä sitä sitten taas jossain vaiheessa kerkeää Hymy

Oon ajatellut, että liitän tänne kuvia vain valmiista töistä, mutta voisinhan mä itse asiassa liittää keskeneräisistäkin.. sittenhän niitä riittäisikin! Kieli ulkona Mä olen nimittäin selkeästi niitä käsillä tekijöitä joille tärkeintä on se tekeminen ja ideointi, ei niinkään ne valmiit tuotokset..

Viime aikoina on syntynyt mm.

- yksi lyhytvartinen villasukka

- liivin takakappale pojalle. Sen tehtyäni tajusin, että se on itse asiassa ihan hirveän värinen.. (monivärilanka ei oikein toiminut tuossa mallissa..)

- avaimenperä ilman täytettä ja ripustuslenkkiä

- pojalle velourpuku, josta puuttuu niin vähän, että se mun pitää tehdä kyllä valmiiksi ensi tilassa! (housuista lahkeensuun resorit ja vyötärökuminauha, sekä muutamat napit)

- Aloitin villakangastakin tuunauksen ja se vaatii kyllä hieman päässä muhittelua valmistuakseen Hymy

Uusia vauva-uutisiakin on tullut/tulossa, joten pitäisköhän kaivella kestovaippa-kankaitakin.. niitä olen vienyt usein tuliaisiksi vastasyntyneille, mutta tietty vain niille, joiden vanhempien tiedän olevan kestoista kiinnostuneita Silmänisku

Vapaa-aikaa odotellessa ja valon lisääntyessä Oikein ihania kevättalven päiviä!!